Adenks 37 haftalık hamileyim dün farkettim göbek altı biraz çatlamış gibi kuramızı damar gibi şeyler var çatlak herhalde 😂😂daha fazla oluşmaması için ne yapabilirim arada bi yağlıyordum kendimi ama keşke hep yağlansaydım diyorum şimdi