esss_92 Ben de öyleydim. O kadar gaz sorunum vardı ki bebeği ultrasonda göremez haldeydik 3.aya doğru doktorum probest başladı şimdi 25 haftalığız probest olmasa yediğim içtiğim denediğim hiç bir yöntem işe yaramıyor. Bir de doktorum kefir içmemi çok söyledi çok faydası oluyor ama ben içemedim midem almadı asla. Denemelisin çok faydalıymış belki sen içebilirsin 🥲