MasalAlparslanMom İhtiyacınız yoksa neden başvurdunuz ki? Ben bunu anlayamıyorum. Benim de hiç ihtiyacım yok asla başvurmam, yoksul insanlar faydalansın hepsi güle güle kullansın. Ama gökten inmiyor bu ürünler, bizlerin vergileriyle alınıyor biliyorsunuz. İhtiyaç sahibi olmayanların başvurup almaya çalışması çok tuhaf geliyor. Herkes başvurmamalı. Gerçekten yoksul, alamayan insanların başvuruları kaybolup gidiyor herkes başvurunca. Ablam ilçe belediyede çalışıyordu, villada oturanın başvurduğunu söylemişti. Gerçek gariban insanların incelenme sırası gelene kadar mağdur oluyor insanlar. Birazcık bilinçli yaklaşmak lazım diye düşünüyorum.