Gamzenakit Mels2506 benimde nisanda allahın izniyle 13 nisan gösteriyor 21+4 deyim 6. Ayıma giriyorum bu aya kadar cok kustum yemek yemedim şimdi allaha şükür iyiyim siz nasılsınız 💕🧿🥰💖💖
aslhnkrts9 Mels2506 20.haftadayım mide yanmalarım dışında çok güzel gidiyo şükürler olsun 🥰benimde 24 Nisan gösteriyor doğumu
Mels2506 Gamzenakit benimde öyle mide bulantılarım hiç geçmedi prilam kullanıyorum hala ama çok şükür aazaldı🌸