Polenmom Rgmss biberon olarak nanobebe, comotomo, medela bu üçünü yurt dışından temin ettik, birde philips ve bibs cam biberon, emzik olarak ise bibs ve frigg tercihim oldu bebişim hangisini severse artık 🦢
ipeklinaismom Öneriler ve gördüğüm kullananlar doğrultusunda avent biberon aldım iki tane cam , emzik henüz almazim ama avent Philips Soothie almayı düşünüyorum
Mervepera Rgmss biberon phılıps almıstım emzikte phılps ultra soft almıstım kızıma 20 aylık hala kullanıyorum 2 bebisede aynı almayı düşünüyorum