Seymoshh Pemberuya reflü olabilir çok emdiği için olabilir genetikte olabilir bir çok sebebi var benim 4 bebeğimde kusuyordu hiç bir sağlık problemleride yoktu 🤷🏻♀️
Seymoshh Pemberuya doğum sonrası ilk haftalar değilde 1.ayına doğru başladı benimkilerde ama bebeğiniz daha ileri aylardaysa dışkısıda yeşilse üşütmüşte olabilir