Edda62 özele git canım benim suyu kilosu normal di ama tahlillerde şekerim yüksek diye şeker yüklemesi yaptırmadım özeldedeki testleri yaptırdım şuan insülin kullanıyorum ve diyet yapıyorum ama şeker yüklemesinin bir zararı yok asıl şekerin zararı var doktor size detaylı anlatır eğer kan tahlillerin normalse şeker var mı yokmu anlamak için mecbur şeker yüklemesi yapmalısın 🙏🙏