Lylarch Kızlar belki beni hatırlarsınz bugun randevum vardı kese gözüktü fakat yine bebek yok 20 cm olmuş kese ama cok hafif bişey gördüm dedı alttan bakıyım dedı bende yarın gelirim tekrar bakalım dedım moralım bozuldu ya cok umutlanmıştım
Lylarch Lylarch baktırdım alttn kızlar boş gebelik değil dedı tomurcuk tomurcuk dedı bakalım gelişicekmi
Meliha__ Lylarch kaç haftaliksiniz bende pazartesi gittim bebek yoktu geçen hafta da yoktu en son gittiğim de 22mm di cuma başka doktora gitmeyi düşünüyorum devlete gitmiştim şimdi özele gidip baktircam nasip olursa
Lylarch gamzosgamzos müsait değildim ondan doktor dedı bişey olmaz gebesin belki temizliyememissindr vs falan bende işte cekindim
Aybarssmom_ Lylarch yarın bence gidip alttan muayene ile gözükün inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🌼
Lylarch Meliha__ 10 haftalığım sözde altan baktılar tomurcuk tomurcuk oluşmaya başlamış dedı devam edicekmi dedı gelişimi onu izlicez dedi 20 mm oldu benımkide kese
1nsnr Lylarch doktorunuz iyidir mutlaka ama başka bir doktora da görünmekte fayda olabilir belki cihaz farkı vs çünkğ haftanız iyiymiş
Papatya123_ Lylarch alttan muayene ettiği halde göremedi mi ufak sisli diyorsunuz ben 6 haftalık gittim keseyi gördü bebek net değildi bende izin vermekte çekindim ama sonuçta sağlık bebeği ve kalp atışını duyduk elhamdulillah
birmeleginannesi_ Efenazz ben şuan 5 haftaligim 7.2 mm dedi doktor bugün ama bebek daha görünmez iki hafta sonra gel hem bebeği görürüz hem kalp atışını dinleriz dedi
Lylarch 1nsnr yarın başka doktora randevu aldım ztn normal doğum doktoruna gitmemen lazım perinatolaji gerekiyor
Lylarch Papatya123_ baktı alttan tomurcuk tomurcuk olmuş dedı banada gösteriyor ekrandan ama ben ne anlarım farklı doktora yarın randevu aldım netlik istiyorum artk neyse ona razıyım ya