momsssss Ben en son dün test yaptım negatif ama gögüsler sislik üç kat sürekli adet ağrısı çekiyorum bacaklarıma vuruyor geceleri kusuyorum bel ağrım azaldı bakalım yok ama bu belirtilerde normal değil yada cok yorgunum ondan dolayı böyleyim