Kızlar serklajlıyım zaten idrar yolu enf de bırakmadı peşimi kaç kez antibiyotik kullandım şükür şuam o yok geçen hafta idrar kültürü vermiştim o da temiz gelmişti ama birkaç gündür hafif sarı akıntı oluyor gün içinde birkaç kez , arada kaşıntı oluyor, idrarda yanma , vajinamda da hafif şişme var bu belirtiler mantar enf olarak geçiyor . Daha önce de yeşil akıntıdan neopenetran fort l kullandığım 3. Gün kanamam olmuştu bilmiyorum bir alakası varmıydı ama şimdi doktorum gynolomeksin fitil ve trosyd krem kullanabilirsin demiş . Bunları kullanan oldu mu aramızda veya mantar enf için ne yapmam gerekir çok şikayetim olmadan önünü keseyim ?