Ozgeeee37 bende 36+1 im benimde akıntım öyle geliyor o yüzden gittim hastaneye idrar tahlili yaptılar normal çıktı enfeksyonmu diye baktırmak istemiştim ama normal benimde akıntım çok ama çok fazla için rahat olsun ama yinede için rahatlaması için idrar verebilirsin bir dahaki kontrolünde