Merve-metin Kızlar doktorum hormonlarda ve yumurtalıkta tembellik başladığını söyledi onun için ilaç yazdı kullanan var mı doğum kontrol hapı değil ama ilaç bittiğinde adetin başlar dedi bu ilacı kullanıp hamile kalan var mı acaba ???
Birhayalimvr Canim ben bu ay yeni kullandim yalniz bu ilac gebe kalmayi mi sagliyor onu anlamadim benimde ara kanamalarim oluyordu ondan dolayi kullandim hatta ilac dun bitti bakalim adet ne zaman olcam