1fatma_nurr Kızlar bundan önce 2 kaybım var kalp durması şuan iğne kulaniyorum bundan 1 hafta önce falan bulantılarım vardı şuan azaldı gibi belirtiler korkuyorum ister istemez 8 haftaya girdim sizdede böyle olan varmı
mombarbie_ 1fatma_nurr belirtiler bazen çok fazla olup bazen dinebilir hiç belirti yaşamayan ya da sürekli 3 dönemin sonuna kadar belirtilerden kurtulamayan bir sürü insan var stres yapmayın normal bir durum 😊
Aybarssmom_ Her gebelik farklıdır hormonlarınızın yükselmesinden dolayı vücudun verdiği tepkiler farklı şekilde kendini gösterir sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌼