Yaa normalde bekarken ergenlik şeyiyle birkaç defa içtim ama doğrusu tamda içmeyi bilmezdim evlendikten sonra hiç içmedim 22+3 günlük gebeyim ve canım dün çok çekti aserdim sayılır yani yanımda bı arkadas içti ve o andan beri canım istiyor içsem sorun olur mu sadece bı tane hatta kötü marka içerim ki birdaha çekmesin diye siz ne düşünüyorsunuz bu konuda 🥺?