Akıcı bir şekilde sallanıyor mu çok iyi değil diye duydum sallanma performansı
Defne_A sallanıyor craft marka al cok iyi bir marka
Defne_A hiç sallanmiyor park besik
Defne_A tam bilgim yok ama sallanmiyor gormuslugum var
Ben Kraft Monaco aldım sallanması çok iyi
@Defne_A elele madre aldım bence sallanması gayet yeterli
ikiprensannesi53 bende gördüm ama sallanma aparatı takılı degildi
Defne_A o kadarını bilmiyorum ben sorgulamadim gördüm sallanma görünüşü yoktu