Tatlisbiranne0 Kizlar şuan 6+5 gunluguz çok halsizim tansiyonum gün içinde sürekli iniş çıkışlar da başımın dönmesi şiddetli baş ağrıları sizce Normal mi? Yarın randevum var umarim hersey yolundadir
Aybarssmom_ Normal canım ilk dönemler ben de öyleydim işten dönerken otobüste bi adamın üstüne düşüyordum neredeyse hatta ☹️
Tatlisbiranne0 Ya o kadar bunalima girdim ki acaba hamilelik degl de başka bisey mi var diye sürekli dusunuyrm 😓❤️ Teşekkür ederim bi nebze de olsun içim rahatladi
Aybarssmom_ Tatlisbiranne0 rica ederim sağlıkla kucağına alırsın inşallah🫶🏻 yinede yarın doktoruna danışmayı ihmal etme tabi 🌼