ikibebeklianne_1 ki zaten bahsettiğim tetkikleri yaptırmadan sebepsiz çocuğumuz olmuyor fikrine kapılmanız çok saçma çünkü diğer yorumlarınızda en son evlenmeden önce muayene olduğunuzda gözüken kistten bahsetmişsiniz. 2 yıl uzun bir süre bu yüzden sebepsiz demek yerine ivedilikle bir uzmana bu tetkiklerini yaptırıp sonuca göre reaksiyon almalısınız. Tabi ki nasip, tabi ki zamanını bebiş belirler ama siz tedbirinizi alın , taktir Allahtan 🙏🏻 inşallah bir an önce istediğinize kavuşursunuz😊