momofmychildren onu bir kaç hafta takiple doktor düzeltiyor, son adet tarhiini yani. Tek sorun çalışıyorsanız 32.hafta değişebilir. Benim öyle oldu 1 Temmuz adet tarihi ama geç döllenmeden dolayı 6 temmuza çekti doktor . 1 Temmuz diye bildirmiştim sağlık ocağına bundan dolayı sistemde 1 Temmuz yazıyor ama aslında 6 temmuza göre takip yapıyoruz. Çalıştığım için de 5 gün 32.haftam erken başlıyor tabi doğum sonrası da erken bitiyor iznim 5 gün . Böyle sorun olabilir sadece