Balll Canım asıl enfeksiyon erken doğum riski oluyor.Ben geçirdim ve hala geçiriyorum. Antibiyotik suyla eritilen ilac ve en son fitil kullandık. Her zaman kalıntı kalıyormuş. Normal doğumda da bebeğe gecebiliyormus. Doktor zaten zararlı olsa yazmaz.Bol bol su içmek gerek .Yoğurt ve tansiyonun düşük değilse bir dış sarmisak ta iyi geliyor.