22-23 haftalardan itibaren kasık ve kalçama vuran bir ağrı var , otururken sorun yok fakat kalktığımda çok zorlanıyorum yuruken özellikle ayakta az fazla kaldığımda çok zorlanıyorum krap ağrısı gibi fakat sürekli bı ağrı. Doktora sordugumda magnezyum ilacı başladı , harici olarak enfeksiyon varsa diye antibiyotik vedi ( sürekli olan idrar yolu enfeksiyonum vardı) 1 haftadır kullanıyorum bı gelişme olmadı henüz , başına böyle bişey gelen varmı