Günaydın güzel aniş ve aniş adayları Maksat sohbet olsun ve birbirimizi aydınlatmak diyip direk konu açayım
Kızlar pazartesi randevum var son adetim 22ekim bi kere 27 kasımda kan verdim 11111.9 cikti bi kerede 29 kasımda verdim 15000 bin cikti şimdi bu diş gebelik olsa yada kimyasal gebelik olsa illa ki kanama olur akılda tek boş gebelik kalıyor kızlar bende 2 kere boş gebelik geçirdim bi kerede kanama vardı bi kerede bisi yoktu.
Simdi kızlar size sorum şu boş gebelik yaşayan belirtileri ile birlikte yazar mısınız lütfen