Kızlar Slm , bugün 39 haftama girdim,gece 3 ten beri çok kötü bel ve kalça ağrım oluyor,Birkaç defa da idrar sonrası çok az ve hafif pembemsi bir kan oldu ,şuan kan falan yok ama ara ara belim şiddetli ağrıyor ,Fikri tecrübesi olan herkesi yoruma davet ediyorum 🙏