Günaydınnn dün hastaneye yatışım yapıldı doktor suyumun azaldığını bebeğin belirli olmayan sebepten beslenemediğini fazla bekletilmemesi gerektiğini söyledi 37+3 oldum normal doğumda olabilir kolay yaparsın dedi doktor ama sancım yok başına böyle bişey gelen var mı acaba