Dildade Günaydın içinizde bilen var mı acaba eşim araba alacak senin üzerine alayım diyor babamla abim de sigortası fazla çıkar ilk yıkım olduğu için ne kadar fazla çıkar iki katını falan geçer mi ?
gizem050601 Dildade Aynı durum bizde de vardı ama kaç katı olur bilmiyorum babamla eniştem sigorta daha fazla çıkar deyince bizde benim üzerime almaktan vazgeçtik.
Kbr_11 Dildade eşim benim üstüme yaptı arada 350₺ fark çıktı çalışmıyorum sigorta yok ama alakası yok yapmak istiyorsa bırakın yapsın
dilek6 Dildade 1 kat fazlası çıkar yani çok abartanlar oluyor sadece ilk olduğu için örnek eşinize 10 binse size 14 bin
mervemurat16 Dildade ben kendi üstüme yaptırdım 10 bin gibi bir sigorta ödedik.Daha önce üzerinize araba yoksa evet sigorta yüksek çıkıyor.