Mucize_24 Dün detaylıca girdim. 21. haftadayım. Rahim ağzı uzunluğu 32 mm çıktı. Doktor progestan başlattı. Sizce 32 mm kısa mı
Yeliz34 Mucize_24 kullan önlem almış kendince bir zararı yok ama bunu kullanıyorsan ayakta çok kalma dikkat et yat dinlen
Sadelim Mucize_24 benimde detaylı da 31 mm çıktı bol bol dinlen dedi kendi doktoruma gittim 40 mm çıktı bı problem görülmüyor gayet normal ama detaylı da böyle çıktıysa çok yoruldugunda vs demek ki değişiyor rakam o yüzden progestana başlayalım bol bol dinlen fazla ayakta kalma dedi sende progesteroni kullan bol bol yat fazla yorulma ağır kaldırma bişey olmaz Allah’ın izniyle
Smyklkc Mucize_24 benim de 13 hafta rahim ağzı uzunluğu 34 mm çıkmış ama doktorum bilgi vermedi ben e nabıza girince gördüm
rukiyee23 Ben normal kontrolde doktor 43 mm dedi detaylıya girdim ordaki doktor 39 mm dedi dedim, doktor böyle demişti onda oynama olur sıkıntı değil dedi 25 ten aşşagı düştügünde riskli oluyor dedi gayet normal demişti bana doktor