Mryy01 kasılma geldiği zaman normalden daha sert bi karın oluyor dokunduğumda hissedebiliyorum ve ağrı da eşlik edebilir adet ağrısı gibi. Ben de ağrı yok. Sadece karnım taş gibi oluyor çok az süreyle geçiyo hemen. Doktorum pozisyonunu değiştir dedi kasılma geldiğinde kalkıp yürüyebilirsin dedi. 10 saniye fln sürüp gidiyor. Her gün de olmuyo düzensiz. Bu hafta nst ye girmeye başlayacakmışım