Meryemcakmak01 MNesemm canım benim adetten 10 gün sonra çıktı meğer geç döllenme olmus kalbini ferah tut :)
MNesemm Canım yaptım ama böyle gölge gibi çıktı resim atamıyorum da ata bilsem gosterirdim sana yani erken mi diyosun
Seda_nur4760 MNesemm benım de ilk gebeliğim gölge gibi çıktı kan verdim çıkmadı erken olabilir bekle dedıler kımyasal gebelık geçirdim 🥺
Yaseminnny Benim adete 6 gün kala cikmisti ama cok silikti ertesi gün kanda çıktı ama herkeste farklı olabiliyormus bence birkac gün daha bekleyin öyle yapın erken çünkü
Damlaozzz Çok erken yapmışsın canım ben 3 gün kala yaptığımda bile görmedim 2 gün kala yapınca pozitif görmüştüm beklemek çok zor ama sonucun güzel olur inşallah ☺️