byzblt canım normal tabi ilaç eriyince çıkıyor içerde kalmıyor. Korkma doktorunun önerdiği dozda kullanmaya devam et . Havlu peçete iki kat yapıp koyabilirsin kullandıktan sonra. En azından o ıslaklık olunca peçeteyi değiştirirsin. Ben çok kullandım progestan bu şekilde daha rahat olur senin için yoksa iç çamaşırı değiştirmekle baş edemezsin . Bi de enfeksiyon için de daha hijyenik olur. Ama havlu peçete olsun tuvalet kağıdı erir parçalanır