kafamdakifazlalik Bi türlü içime sinen bir isim bulamadım doğuma 2.5ay kaldı ben daha isimsiz ortada dolaşıyorum yardımcı olur musunuz ???🥹🥹💞
Buse_42 Kızım olsaydı adını efnan düşünüyorduk anlamida cennetdeki güzel gözlü kız demek ama oğlum oluyor ilerde kızım olursa gene efnan koyucam belki begenirsiniz
AycinGozuacik Bizimde kızımız olsaydı eğer adını Buğlem koyucaktık ama oğlumuz oluyor o yüzden Bertuğ ismini koyucaz 💕
Kelebekmisaliihayat kafamdakifazlalik Zeynep Nida Havva Meryem Erva Nehir İnci Ece Duru Işıl Yaren Begüm Ceylin