Aytnnn iki sezaryen arası en az 2 yıl olmalı diye biliyorum sizinde öyle olacak, yani sorun olacağını sanmıyorum. Sadece göbek büyüdükçe bazı annelerde dikiş yerinde ağrı olabiliyormuş ama herkeste değil. Benimde 2. Olacak ama 4 sene olacak arada bakalım nasıl olacak🙃 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah