Aleynanin_annesi34 Nurhan_Ergn benim de öyle hiç hayattan yediğim içtiğimden zevk alamıyorum. Çok üzülüyorum 28+3 mahvediyor beni maden suyu sade içiyorum bide renniye şurup mide koruyucular da kanser yapıyormuş sık kullanıldığında napacagiz hiç bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun 😞
Nurhan_Ergn Aleynanin_annesi34 amin bacım amin yemeden olmuyor yesen böyle zor oluyo anlmdm gitti ne zor anne olmk
Nurhan_Ergn birkucukumut0811_ inşallah çok zormuş gerckten annelerimizin değerini anne olunca daha çok anladım
Anneseker Nurhan_Ergn sade yiyorum bende mide yanması ile ilgili post açmıştım sağ olsun biri önerdi denedim hemen geçti inşallah sizinde geçer
birkucukumut0811_ Nurhan_Ergn Aynen öyle hele bide doğsunlar allahın izniyle daha çok anlıcaz annelerimizin kıymetini 🥲💜
VefaAslan52 Aynı hafta,aynı derd🥺 İyi gelen şeylər:ılık süt. Yudum yudum içmek. Maden suyu aynı şekikde azar azar içmek Kabuğu soyulmuş şirin elma. Ara sıra 2-3 dilim yemek. Badem. Ağzında çokca çiğne öyle yut. Az da olsa hafifletiyor❤️
slnsbrby Nurhan_Ergn herkes sut iyi geliyo demis ama sut benim midemi daha kotu yapıyor. beni tek rahatlatan sey gaviscon surup veya rennie surup. baska hicbir sey iyi gelmiyor. doktorum gunde 4 5 olcek ihtiyaca gore kullanabilecegimi söyledi oyle de yapiyorum ve cok sukur rahatim
Nurhan_Ergn slnsbrby benimde bunu Dr danışmam gerek galiba çünkü artık dayanamicak hal aldı bende önceden bı şekilde geçiyordu ama şimdi yemeden içmeden de kesildim su bile icemicek hale geldi
Blackatlas Nurhan_Ergn Yok canım ama gebelik reflüsüne mide yanmasına birebir geliyor anında rahatlatıyor araştırabilirsin
slnsbrby Nurhan_Ergn eger kullanmiyosan rennie veya gaviscon surup kullanabilirsin gebelikte kullaniliyor canim. yine doktoruna tanisntabi