Firstmomfirstchild Tüm gece hem gripten hem bu sebeple uyuyamadım. Sanki vajinama biri baskı yapıyormuşta her sağa sola dönüsümde kesik varmış ağırlığı kaldırıyormuş gibi acıyor. 31+3 hamileyim. Normal midir bilemiyorum :(
gncglozclk Firstmomfirstchild 33+5 benim de oyle doktora sordum tam asagda degıl ılk gebelik boyle hissedilir genelde dedı
KadersizMelek Firstmomfirstchild bende 31 haftalığım 28den beri hatta daha öncesinden yaşıyorum bu durumu, hem rahim büyüyor ve kasılıyor hemde bebek baş geliş pozisyonda olduğu için oluyordur dedi doktorum. Yani by haftalarda çok normal bebekte büyüyor alan daralıyor. Su ve kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz sanırım
PrensesAnnesi- Normal kuzum 30. Haftadan sonra kaburgalardan aşşağı her yere ağrı vurup çıkıyor zaten bel sırt bacak kasık karın ağrısı vurup vurup kaçar böyle ta ki doğuma kadar kan su veya gelip giden belini saran bi sancı varsa o sıkıntı işte
Pamuk7 Canim ayni seyleri bende hissediyorum bi baski var ama daha 26 haftalik hamileyim erken dogum olcakmis gibi korkmuyorum desem yalan.. 😔 yarin doktora bi görüncem bilmiyorum insallah hersey yolundadir
Firstmomfirstchild Pamuk7 doktora gidince ağrı normaldir diyor kanama veya su yoksa bende de yok ama sanki o acı baslayınca sancı da basyalacak gibi hissediyorum
evremy0 Pamuk7 merhaba bende 26 haftalığım bugün aynı şeyleri hissettim bugüne kadar hiç böyle olmamıştı vajinaya doğru başımı ayakları mı anlamadım sanki başı orda ve orda vuruyor ani çiş akacak gibi oluyor 😔
Pamuk7 Ayni şikayetleri duymak rahatlatti beni 🙊 kusura bakmayin böyle dedim ama aklimda bin türlü sey kuruyorum 😂
Pamuk7 Firstmomfirstchild Aynen canim bugün doktoru aradim anlattim oda dedi kanama su yoksa normal iste bebek büyüyor ve döndügü zamanda öyle basinc yapabiliyormus siddeti artarsa gel dedi bakalim dinlen falan dediya
Firstmomfirstchild Pamuk7 ya dinlenebilirsen cok rahat geciyor hamilelik ama ben calistigim icin hep ayaktayım. Birde onun etkisi var ağrıya. Ama sanki her an bebek gelecekmis gibi. :( 27. Haftada nstde sancım cıkıyordu :(
Pamuk7 Firstmomfirstchild Aynen canim bende calisiyorum normalde ama bana simdi rapor verdi iste evdeyim simdilik bende öyle hissediyorum bazen ama daha cok erken zamaninda gelirler insallah.. sancinin cikmasi erken dogum belirtisi olabilirmi? Yoksa normal mi?
Firstmomfirstchild Pamuk7 normal diyorlar sancinin var olmasına. Valla bende her an tetikte hazır bekliyorum. Rahat rahat dinlen. Eğer erken gelirse kısmet öyleymis deriz 😅
Firstmomfirstchild KadersizMelek bebişim o pozisyonda da değilki hala karnımda yan duruyor cünkü tekmelerini sol karın bitis hizasına doğru hissediyorum
Pamuk7 evremy0 Aynen canim bendede öyle oluyor ama dün baya yoruldum is yaptim bebegim pek haraket etmiyo ya önceki gibi cok hissettirmiyo kendini
evremy0 Pamuk7 bende genelde iş yaparken hareketleri daha az oluyor sanki ayaktayken biz beşik gibi uyuyor mu anlamıyorum 😁 dinlendiğim günler daha çok hareket hissediyorum
Firstmomfirstchild Mnktrtamnk erken haftalarda oluyordu 14-15.haftada bebis belli bir bölgeye toplanıp karnımda ufak minicik bir bebek topu varmis gibi sisiyordu simdi karinda sertlesme yapıyor