zeynep_2023 Grip olup normal doğum yapan varmı üstelik astımım birde 39+2 gecmiycek doğuma kadar grip geldi gelicek bekliyorum her an
eminebzkrtt zeynep_2023 ben 🙋🏻♀️ ama astım hastası değilim bir de gribin son günleri yine de burun tıkanıklığı vs var
zeynep_2023 eminebzkrtt aaa normal doğum mu nasıl geçti gripken zor oldumu burnum bı açık bı kapali nefes alabildi mi çok tedirginim
eminebzkrtt zeynep_2023 evet normal oldu zor geçmedi o an zaten hiç onu düşünemiyorsun farkında bile olmazsın 😅 sancı çekerken tıkandı ara sıra ama zorlamadı beni
zeynep_2023 eminebzkrtt bende 85 olmuşum oda korkuto biraz bebiste 3 u geçmişti geçen hafta umarım kolay olur banada dua et sende sağlıcakla büyüt 🫶🤍🌸
zeynep_2023 Smyye0303 oan Allah güç verio değilmi unutmuşum 2 gebeliğim ama sorup böyle aynı şeyleri yaşayan insanlari görünce içim rahatlıo.Elbette kimse yaşamasin ama yasaynda varmis normal yapabilirim demekki yoksa yarın kontrolum var sezeryan günü isticektim
gokcetugumm Bende hamilelik riniti vardı basindan bu yana yara grip oldum ama halim mecalim kötü hasta gibi değildi dinctim sizde kendinizi dinç hissediyorsanız problem olmaz
zeynep_2023 gokcetugumm hiç dinç değilim ya ellerim ayaklarım şişti ellerimi sıkamıyorum desem yeridir kemiklerim ağrıo artık akışına bıraktım cidden düşünmekten piskolojim kalmadı
Smyye0303 zeynep_2023 hayırlısını dile canim hakkında neyse o olsun takma kafana böyle şeyleri normal doğurup sonra sezeryan yaptiklarinda ameliyat sonrası süreç zor geliyo sen sonuna kadar normal düşün doktor uygun gorurse sezeryan yapar zaten 😊