Merhabalar. Hemen cevaplıyorum 🌸
🦋Göğüs hassasiyeti adete kaç kala başladı?
10 gün kala yani yumurtlamadan 4-5 gün sonra ufaktan başladı son 4-5 gün bir şey ufak bir temasta bile ağrıyacak seviyeye geldi
🦋Göğüs hassasiyeti ucunda mı genelinde mi koltuk altına doğru mu oldu?
Genelinde ağrı oldu özellikle koltuk altına doğru olan kısmı daha çok ağrıyordu fakat uçlarda da normal adet ağrısından fazlaydı
🦋Kasık ağrısı adete kaç kala başladı?
Yine yumurtlamadan 4-5 gün sonra adete 10 gün falan kala günde bir iki kezde olsa sızlanma oluyordu. Adet gününe kadar böyle devam etti.
🦋Bel ağrısı oldu mu?
Çok şiddetli değil her regl döneminde olduğu gibi oldu
🦋Adet ağrısı gibi alt karında ağrı oldu mu?
Adete 9 gün kala başladı. Bu da normal adet ağrısı gibiydi her ay yaşarın tek fark bu ay biraz erken başladı.
🦋Akıntı şekli nasıldı(süt beyaz,sarı vs)?
İki çeşit akıntıyı da gördüm ☺️
🦋Gebelik testi adete kaç kala çıktı?
Tam adet günü yaptım çift çizgi belirgin çıktı. Öncesinde yapsam da çıkardı fakat ben bilerek yapmadım.
🦋Ekstra belirtiniz neydi?
Gebelikten midir bilmem ama genelde çok üşüyen bir insanım. Soğuk bir ülkede yaşıyorum. Adete 1 hafta kala evin içinde o kadar sıcaklıyordum ki dışarısı -15 derece olduğu halde camı falan açıyordum ☺️ Normalde eşim üşümez evi çok ısıtınca sıcak der ama onun sıcak değil dediği gün bile ben sıcaklıyordum, daralıyordum. Gebelikten olabileceğini pozitifi görünce anladım.
Genel olarak zaten adet belirtilerinden çok farklı değildi. Uzun zamandır istediğim için hep umut vardı fakat evet bunlar belirti diyemedim. Belirti yaşadığımı zannedip negatifi gördüğüm de çok oldu çünkü.