Kbrgk ( Beta sonucum 6.56 çıktı 1 gün sonra 2.39 Labaratuvar kaynaklı olabilirmiş sizce varmı ? Regl olmama 3 gün var
minnosbirkiz Kbrgk laboratuvar kaynaklı öyle çıkmış olabilir, gününüz geldiğinde tek bir yerde takip yaptırmaya özen gösterirseniz daha iyi olur, betanın düzenli katlanması çok önemli ❤️
edaozkyyy Kbrgk Betam düştüğünde banada laboratuvar olduklarını söylemişlerdi meğersem kimyasal geçiriyor muşum inşallah sizin öyle değildir birde sağlık ocağında verin isterseniz kan testini 🌸
Ezel16 Kbrgk 6 değerden 2 ye düşmüş 1 gün geçmesine rağmen yükselme olması lazımdı .. Kimyalsal olabilir belki bilmiyorum.. 6 değer 1 gün geçse bile en az 8-9 olmalıydı.. Yine de hakkında hayırlısı olsun..
NovaVina_ Var gorunuyor. Ancak betaniz dususe gectiyse kimyasal yasiyor olabilirsiniz. Subat ayinda bende bu sekilde gordum sonra kanamam basladi. Kanamaniz var mi sizin ?
NovaVina_ Kbrgk o zaman bir saglikci olarak bilmeniz lazim 🥹 gecikme olmadan idrar testin de cikmasi zor. Endiselenmeyin.
mervemurat16 Kbrgk testte çift çizgi olsa bile kimyasal olabilir regl gününüzü beklemenizi öneririm 1 gün geçtikten sonra kan ile bakın bence.Bende regle 3 gün kala pozitifti ama çizgi belirgindi reglim geçince hemen kan verdim