066 Arkadaşlar böyle kasıklarım ağrıyor arada gecelerı ozellıkle egılırken falan sankı bebek asagıda hareket ediyor gıbı asagıya ınmıs gıbı cuma günü randevum var uf meraktan ölçem erken doğum rıskı demıstu doktor umarım bırsey yoktur yaa
066 Ankara-58 bel degıl böyle kaşıklarımda sankı hareketlerı önceden üstte çok hıssederdım bebısı sımdı çok yoğun hıssetöıyorum hareketlerını az az yukarda hıssedıyorum ama kasıklarımda gıssedıyorum daha çok pozısyon degıstırdıgı ıcınmı hareketlerı azaldı
Gul-A 29.+5 ken doktorum bebeğin başının aşağıya döndüğü ve bunun iyi olduğunu söylemişti suan 32. Hafta kasıklarımda sancı ve bebeğim cok sık hareket ediyor belimde falan agrı yoktur ama bu sancı beni saat 1 den berı uyutmuyor geçer gibi ama geçmiyor 😢
066 Gul-A canım Allah korusun erken doğum rıskı falan olur çok dıddetlıyse gıt benımde kasıklarım pıt pıt kalp atıyormuş gıbı su an karnım baya sertlesmıs etmıs ama öyle belımde su an ıcın duzwnlı bır ağrı yok
066 Gul-A cumaya kadar nasıl sabretcem bılmıyorum erken doğum ruskım var zaten öyle dedi doktor 1 hafta önce kontrol olmuştum cuma tekrar çağırdı umarım ters bırsey yoktur dua edelim bırbırımıze zamanında sağlıkla doğumlar nasıl et Allahım bütün hamıle kardeşlerime
Gul-A 066 Durumunuzda bir gelısme var mı?Ben kendımınınkinin yalancı sancı oldugunu düşünüyorum çünkü belimde vücudum da agrı yoktur ama yınede bu hafta içi doktora gidecem
066 Gul-A ara ara görüyor kasıklarıma bebişinde etkısı var ama çok tekmeliyor kasıklarımı asagıda olduğu ıcın ama şükür su an ıyıyım bır sıkıntım yok
066 Gul-A cuma kontrole gıttıgımde sorucam bebiş ayağıyla amınyon kesesını rahıme dusurmus öyle demıstı doktor