_Annemmm4 Doğum mayısın sonu diye söyledi doktorumuz 💕Benimki bulantılı geçiyor çok şükür kokuya karşı hassasiyetim azaldı biraz sizler nasıl geçiyor neler yapıyosunuz🐣