Cansucnl Kbrgk bende tam reglim 1 gün geçtiğinde test verdim benımde 162 çıkmıştı. Senın uç gün kala o sekılde çıkması normal bence. Var gibi görünüyor. Umarım vardır🙏
Mrszeyna Kbrgk üzülme canm kısmetini ve zamanını bekliyor bebişin ben 4 ay önce doğum yaptım bebeğimi kaybettim kırkımdan sonra kimyasal gebelik geçirdim bu ay değerlendirdik ama bat yarın test yaptım negatif hayırlısı Allah’tan 🤲🙏
umrumdadegil Kbrgk yaa gerçekten mii😍😍 çok sevindim canım hayırlı olsun 😍😍💜💜 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍😍
Kbrgk umrumdadegil eveettt çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin. 25 geldi değerim cumartesi tekrar vereceğim dua et 🤍🤍
umrumdadegil Kbrgk aminnn 💜 etmez miyim canım benim inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler😍😍 çok erken öğrenmişsin sende benim gibi zaman geçmek bilmiyor öyle olunca🤭🤭
Derennn700 Kbrgk canım bende aşırı ayak üşümesi oluştu sizce gebelik belirtisi olabilir mi ama aşırı derecede buz gibiler ısınmıyor sende böyle bi şey var mıydı benimde bat 21