Asya011 Kızlar eşimle ilişki sonrası birden su boşaldı çok korktum yatağın altındaki aleze kadar aktı , şu an bir saat oldu karnım ağrıyor ama aman aman bir sancı yok sizce beklemeli miyim hastaneye gideyim mi ?
Ankara-58 Asya011 benimde birden boşalmış gece sakindir üstümü felan giydim herseyimi aldım gittim zaten suyum aktif geldiği için sancı ve açılma olmadığı için bana suni sancı verdi suni sancı doğum yaptjm
Asya011 Ankara-58 yatış mı verdiler ? İlk gebeliğim bilmiyorum , bazı kişiler hemen gitme zaten açılman 10 saati geçer ilk gebelikte evde bekle demişlerdi bende uyusam sabah mi gitsem diye düşündüm ama birden gelince korktum birsey olur diye :(
Ankara-58 Asya011 ben doktora hemen dogum3 olur mu dedim suyun az az gelmiş olsaydı eve gönderirdim dedi suyun aktif geliyo mecbur enfeksiyon riskine karşı doğum başlatmak zorundayım demisti
hllsahinn Asya011 belki de suyun gelmesi doğumun kendiliğinden olacağının garantisi olmayabilir. Suni sancı gerekir.
Lilysa Asya011 acilmanin 10 saat süreceğini garantisi yok benim suyum gelmediği halde 2 cm den 10 cm ye 5 saate ulaşmıştım. O sebeple beklemeyin hastaneye gidin derim
Asya011 Ankara-58 suni sancı olmasa keşke ama bende riske atmayım gideyim en iyisi doktor neye karar verirse artık
gokcetugumm Enfeksiyon kapabiliyomus su geldikten sonra bende bugün doğurdum suyumu ebe patlattı ful suni aldım korkma Allah’ın izniyle kavuşursun yavruna❤️
Asya011 gokcetugumm hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün . kaç haftalık doğum yaptın suni sancı denilen kadar kötü değil ozaman
Birbahargunu gokcetugumm full suni ile kaç saatte doğum oldu bir de kendi sanciniz ve acilmaniz oluştu mu
Meringo gokcetugumm merhaba doktor bana da bebek kilo almıyor haftaya suni sancıyla doğumu başlatalım dedi çok korkuyorum sadece suni sancıyla açılma olup doğum güzel ilerliyor mu ? Sonum sezaryene varsın istemem.
Asya011 Kızlar bu arada haftası erken mi sizce ? Kız bebek gecen hafta 2900 kg dedi doktor inşallah kuveze falan girmez
Catsofmom Asya011 Kuzum bende 37+5 te acil sezeryana alındım. 2830gr doğdu. Küveze girmeden evimize döndük. Allah evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
gokcetugumm Asya011 Allah razı olsun canım ilk kızımda ki aldığım suni daha zordu bu hiç öyle olmadı çok güzel karşıladım sancıları son dakikalar zorlandım sadece ama artık en son raddeydi zaten 39+1de yaptım 4 cm açıklığım çıktı yarış verdiler öyle başladı
Yaprakdokumuseverr Asya011 su geldikten 48 saat içinde doğum yapmak gerekiyor demişti bana ebe. Bence evde ılık bi duş alınıp abartmadan biraz zaman geçirilebilir. 4 saat oyalanmıştım evde ama sancım hiç gelmeyince daha beklemedim.
Asya011 Yaprakdokumuseverr maşallah sevindim canım sağolun biraz rahatladım bende duş alıp gideceğim 🥰 dua edin bana
Birbahargunu Ankara-58 merhaba kaç haftada oldu full suni ile mi oldu acaba hiç kendi acilmaniz sanciniz oluştu mu
Asya011 Catsofmom çok sağol canım . maşallah size de Allah analı babalı büyütsün ☺️ benim doktorum da perşembe günü 2900 demişti çok şükür kilosu iyi inşallah doğum da kolay geçer