AyhanCoskun Canım ilkim sezeryan ama ben yine video izlemeye devam ediyorum. Buda bıdık da sezeryan olacak ☺️ Ne yalan söyleyim ben sezeryandan çok normal dan korkuyorum. Sezeryanında nasıl olduğunu biliyorum en başta ağırı yok sonrası beter ya o kötü işte😵 Normal sağlık yönünden çok iyi daha önceden sezeryan yapan kişi normal bile yapabiliyor ama ben çok korkuyorum işte ☺️☺️