Elffyns Evrem990 benim evim 24 ile 26 derece oluyor merkezi sistem ısıtmalı bebeğim ay sonu doğacak çok kalın kıyafetler almadım normal zıbın ve bir kat giydirmeyi düşünüyorum 😉