Kızlar 14+2 olduk ama hala geçmek bilmeyen bulantılarım var bu ⅔ gündür de çok kötü bi şekilde kusmam var burnumdan çıkacak kadar bogazım çok ağrıyor çok kötüyüm neler yapabilirim geçmesi için hap harici bilgisi olan yazsın sizler kaç haftadan sonra geçti?