Gizem3598 Kızlar reglim 2 gün gecikti ve gebelik belirtileri var. Göğüs ucu sızlaması. Kasık ağrısı bel ağrısı ağızda ekşi tat mide bulantısı. Artı med markalı kaset test yaptım bu saatte. Sabahı bekleyemedim
Gizem3598 Sanki az bir gölge var gibi geliyor ama artık birkaç gün daha gecikirse tekrar test yaparım
HelloooMomy Gizem3598 canım geç döllenme olmuş olabilir. Bir de bu aralar herkes gecikme yaşıyor nedense. En garanti ya kan verin ya daa erken gebelik testi.
xxR4bia Gizem3598 kaset test için de net sonuç için en az 4-5 güm geçmesi lazım diye biliyorum kuzum o yüzden dedim😊