Semas seni korkutmak istemem ama tansiyon ve şişlik bir araya gelince tehlikeli oluyor.Acilinden doktorunu aramanı tavsiye ediyorum eğer devlet hastanesinde kontrol ediliyorsan da acile uğrayıver, hiç bir şeyi riske atmayalım dimi :) hayırlı haberler alırız inşallah senden