bsrablc Merhabalar betahcg 710 çıktı 4. 5. haftaya tekabül ediyor sanırım ama hiç belirtim yok ne mide bulantısı ne baş dönmesi.. hiç belirti yaşamayan var mı benim gibi
betullylmzz bsrablc ilk başlarda benimde yoktu 8. Haftadam itibaren iştahsızlık ve mide bulantısı yaşamıştım sadece 15. Haftadan sonra oda geçti
Eddaa57 bsrablc benim 28 haftam bitiyo hiçbi zaman mide bulantısı yaşamadım aksine çok da güzel yemek yedim herkes de aynı olmuyo tabi ama benim çok rahat geçti ilk aylarim
Nesfur41 bsrablc Valla inşallah böyle devam eder 😂😂😂 mis gibi çok çağırma bence bırak böyle devam etsin 😂 6. Haftamda bi başladıı aboooo ağzıma sıçıldı ağzıma içimden geçti güççücük bir şey 😂😂😂 tek duam sana hiçççç yaşama böylece devam et 😂😂 herkeste olcak diye bir kural yok merak etme
Zeyasln bsrablc bu zamanda belirti olmaz olsa olsa adet olacak mış gibi ara sra gelen ağrı birde kasık ağrısı olur dua edin de belirti olmasın 😂 belirti olunca ne zaman geçecek bunlar diye hergün ağlıyorsunuz
Bartumommyyy Adet tarihinize göre hesaplamanız lazım betanın sonucuna göre değil vede belirti için çok erken zaten
bsrablc Nesfur41 😅😅😅😅 Allahm yaa bı tarafim şükrediyo hep böyle gitsin diye bı tarafim da bı belirti göstersin istiyor acaba var mı yok mu diyorum bı belli etsin istiyorum 😅 Sadece çok hafif sol kasık ve sol bel agriyo o da çok hafif .. sorun olmasın da hep böyle gitsin tabii çok korkuyorum mide bulantilarindan😅
Nesfur41 bsrablc Tamam işte o ağrılarda bi belirti 😂 yeter o kadar 😂 fazlasını aranma 😂 sonra yazarsın yine buraya kızlarrr napıcam ben ölüyom diye 😂
Eddaa57 bsrablc amin inşallah rahat hamilelik geçirip bi an önce öğrenirsiniz gerçekten çok insan bekleyemiyo🥰😂
Mevlude_Sahin bsrablc Her gebelikte olacak diye bir şey yok. İlk gebeliğimde gebe olduğumu unutuyordum o derece prenses gibi geçti. Ama ikinci gebelik öyle değil ilk haftadan beri yok yok. Gerek değerlerim olsun, mide yanmaları, ağrılar vs.