Anneacemi ben pentiden aldim cok memnun kaldim sadece normalde S-M giyiniyorum emzirme atletini XL aldim cunku icte lastik var ve dar olabilir kendi bedeniniz. Henuz dogum yapmadim bu arada ama emzirme sutyeni ve emzirme atleti giymeye basladim. Atlet ile daha rahat ettim ve daha pratik geldi suan icin