biranneikievlat Benim de ilk geç döllenme denildi ama 6. Hafta da bebeği görmüştü, kalp atışı ile. Sen iyi düşün ama yinede her şeye hazırlıklı ol derim derim. İyisi olursa sevinirsin, kötüsü olursa da kendini hazırlamış olursun. Erkenden sevinmemek gerekiyor gebelikte bunu anladım ben. Hep tevekkül etmek lazım.