Hayırlı geceler kızlar, bi konuda yardımınıza ihtiyacım var 🥹 ovulasyonla takip yapıyorum, yumurtlamamın üstünden 8 gün geçtikten sonra, kırmızı renkte çok az kanamam geldi, dahada devamı gelmedi, yerleşme kanaması olmuş olabilir mi, normalde lekelenme vs hiç yaşamam, 3 gündür takip ediyorum gelen giden yok, kafam çok karıştı, reglimede daha var, bu merakla nasıl beklerim bilmiyorum 🫠