Kızlar dünden beri bebek hareketlerini hep sanki bir yerini dayıyormuş gibi oluyor ve kasık bel ağrısı çok oluyor internetten baktığımda kasılma falan diyor bugün zaten doktoruma kontrole gideceğim ama internetten baktığımda kasılma falan diyor bu haftalarda böyle olan var mıydı ve sebebi neydi ?