Mavilikler8 Kızlar tam göbek deliğinin orada ve etrafında bir ağrı oluyor sırt ağrısıyla birleşince uyutmuyor. Sanki karnım patlayacak Allah korusun. Yaşayan var mı?
pamugumm_ Mavilikler8 benimde öyle bu saat oldu uyutmuyor ağrısı benim en üst kısmı gerilmekten karın kası ağrıyor normal bir şey
Mavilikler8 pamugumm_ Benim de karnım çok yok aslında geriliyor falan denince bir korktum yani. Son zamanlar bir türlü geçmiyor sanki otuzunca haftaya varayım gerisi gelirmiş gibi geliyor bir yandan da. Çok zor bu hamilelik.